4.09.2008

bir türlü gelmeyen gün - 12 eylül:)

"Geeel 12 eylüül gel" diyen milyonlarca paralı hayranlarına inat ben çoktan indirmiş bulunuyorum yeni albümleri Death Magnetic'i. Ne kadar kötüyüm di mi? Ama yapacak bir şey yok . Biz bir albüme 40 ytl verecek bir millet olamadık hiç bi zaman:)
eveet ben önceden o kadar çok sevmezdim Metallica'yı. Yani şarkılarını biliyorum ama böyle sürekli dinlemişliğim yoktu ama tarihler 27 temmuz 2008 saat 23.30 ali sami yen çıkışı ben de mitaallika diye bağıran o kıvırcık uzun saçlı siyah tişörtlü grubun bir parçası oldum:) dış görünüş olarak değil tabii:D çünkü bu kalabalık yüzünden konserin büyük kısmında sahneyi görmek nasip olmadı.
Şimdi yaz tatilinde ev kampında olmam sebebiyle metallicanın şarkılarıdır şunlardır bunlardır diye bayağı bir inceleme imkanım oldu kendilerini. En baştan başladık tabii..2. albümdeyim daha ki şarkıların öyküleridir fln derken baya zamanımı alıyo kendileri ama olsun. Sevdim kerataları:) 
Yeni albümlerini de tabii ki araya sıkıştırdım. Metallica sevenler sevmiş bu albümü, tabii ben en çok en yavaş sözlerini en çok anladığım "the day that never comes"ı sevdim. Ki kendisine bir de klip yapılmış. Dün çıktı o da www.metallica.com'dan seyrediliyor. Savaş temalı olmuş biraz, kendileri farklı bişeyler yapalım demişler, metallicadır saygı duyalım, izleyelim dinleyelim.

Hiç yorum yok: