12.05.2009

please don't stop the music!

evet lastfm sözüm sana.. neymiş efendim paralı olmuş, artık şarkı dinlenemiyormuş ücretsiz olarak, para ödememiz gerekiyormuş. bunu duyduktan sonra bir daha girmez oldum lastfme, hatta kalan son 30 bedava şarkı hakkımı da hala kullanmadım, kullanmicam da:)

Ben de kendime yeni bir oyuncak buldum. Fizy. Türk girişimciler yapmış geçenlerde bir seminerde duydum ve gayet de güzel basit arayüzlü bir müzik kutusu:

aynı anda 25 şarkıyı listenizde tutabiliyorsunuz. arama kutusundan kolaylıkla arama yapıp istediğiniz şarkıları yandaki bir "+"dan listenize ekleyip dinleyebiliyorsunuz. videosunu da izleyebilirsiniz. yüklenmesi dinlenmesi kolay. her şey de var. ayrıca bir de listeler kaydoluyor. kayıtlı kullanıcı olmasanız da aynı browserda siteye tekrar girdiğinizde son şarkı listeniz yine çıkıyor karşınıza:)

kullanımı basit, rahat ve milyonlarca şarkıyı da indekslemişler(bir sitede 75 milyar yazıyordu, inansam mı?:))

Daha önce de size yine bu sayfada musicovery'yi anlatmıştım, bunu daha çok sevdim sanırsam:) bilgisayarımı yormuyor, beni yormuyor, arayüzü yormuyor.

bu arada yıllık yazısı yazmaktan sürekli böyle bol bol birbiriyle uyumlu cümleler, kelimeler seçer oldum. yeter artık:)

- not: bu arada düşük kalitede koydum, şarkı listem okunmasın diye:) eehee çok kötüyüm:)
- yav zaten kim merak edicek benim şarkı listemi, kendi kendime yazar triplerine giriyorum.
- ay bu arada kendi kendime konuşuyorum şu anda, pek hayra alamet değil.
- ikizler burcuyum ya ondan..
- yav ne alakası var
- var var:)
- neysee:))

3 yorum:

gilgongo dedi ki...

naime sana bir haller oluyor, gidişatını iyi görmüyorum :))
bu arada o site gerçekten iyi, ben de kullanıyorum bol bol

Jale Dinler dedi ki...

benden mi gördün lan? :)
-aradığım bi şarkıyı bulamayınca gözümden düştü orası.
-yok be yine iyi.
-bilemiyorum
-ukala
-keeees
-xxwughh
:D

Jale Dinler dedi ki...

yandaki strange overtones niye yenilenmiyo yav, üstüne bi sürü yazı yazdım ben onun.
ılginç